Vi er skapt for å strekke oss mot stjernene

6 02 2008

Hvis du kunne etterlate deg ett eneste budskap til menneskeheten, hva ville det være?
«Hands That Shape Humanity» er en verdensomspennende filosofisk utstilling med Desmond Tutu, Nadine Gordimer, Carlos Santana, Garry Kasparov, Wayne Gretzky, Paulo Coelho, Philippe Starck, Tom Robbins, Wei Jingsheng og flere verdensnavn.

I morgen, 7. februar klokka 16.00 blir utstillingen «Hands that shape humanity» åpnet av selveste Desmund Tutu i rådhusgalleriet. Jeg gleder meg veldig til å se den, og hvis du er i tvil, ta en titt på hjemmesiden deres.

Inngang er gratis og utstillingen vil stå fram til 7.mars.

Åpningstider? man-fre 8-18, lør-søn 12-18

fredskorpset.no

Tutu

Handlinger

Information

3 responses

7 02 2008
Randi

Å takk for tipset!! Må en tur til Oslo for å fornye visumet i februar og denne tror jeg jammen jeg skal få med meg!
Høres spennede ut!

8 02 2008
19 02 2008
www.jorunnsverden.com

Tusen takk for tipset!

Et fantastisk tema!

Ha en flott uke!

Mvh Jorunn

Legg igjen en kommentar

