Trim for eldre

28 06 2009

Delirium påstår at hun har blitt «myk på midten» etter et par år med sykdom. Som jeg klager over i bloggen her med jevne mellomrom er dette noe jeg så absolutt kan kjenne meg igjen i.

Selv venter jeg litt med husmorslanking, og hopper rett til neste trinn – Trim for eldre!

Det er over et år siden jeg kom meg på «Helsehuset» sist, men i morgen er det på med badehetta og ut i vannet med de hofteopererte artrose-damene! I min forrige gruppe var det en dame på 92, og nærmest meg i alder var en som var 30 år eldre enn meg… Det fine er at jeg uten tvil har den strammeste kroppen i garderoben!

Vattengympa to ganger i uka fra nå av, og forhåpentligrunder jeg 30 med stil!

Handlinger

Information

2 responses

30 06 2009
Lilly Craft

😀 😀 😀
DET er løsningen ja! Genialt det! Jeg skal også prøve den varianten. MÅ jo bare gjøre noe med selvtilliten :O)

30 06 2009
Delirium~

Påstår du fru Blom. Hadde jeg ikke vært forfengelig skulle jeg postet et bilde som viser myk på midten, i stedet for de flatterende jeg har lagt ut!

Lykke til med vanngymmen! Jeg skal på CorePuls med balansebrett i dag. Det er litt sånn helvetestime, men i det minste er det kjølig i treningsrommet på sats.

Legg igjen en kommentar

