And now…. The end

15 07 2009

Denne bloggen ble startet når vi var veldig aktive i norges rockemiljø. Vi var på det meste av konserter som var verdt å få med seg, vi gikk knapt en helg uten en real fyllekule, og livet handlet om rock.

Nå, så er realiteten en annen. Kleskurven begynner igjen å få klær med innslag av farger, og hverdagen dreier seg stort sett om jobb, og å få endene til å møtes.

Etter at vi flyttet til forstadsland har prioriteringene blitt annerledes. Før gikk hver eneste krone til overs til konserter og turer på byen, mens nå går det meste til huslån, strøm og bil som går i stykker i tide og utide.

Siden jul så har vi vært  på konsert ca en gang hver tredje måned, og ute med gjengen en gang hver anned måned.

Derfor er det med tungt hjerte at jeg også legger denne bloggen død.

Kan jo hende vi en dag flytter nærmere sentrum, og får bedre råd, og at vi tar og gjenåpner bloggen.

Ps! Det er rammsund konsert 28aug, som jeg anbefaler alle å få med seg, da de er et av norges beste liveopplevelser.

Hilsen Lars N (pjolter)

Bryllup

Handlinger

Information

7 responses

17 07 2009
fredut

enne bloggen har hvert ekstremt fin lenge uten at jeg kan huske å ha sett stort til konsertanmeldelser, så unnskyldningen for å dra ut kontakten står ikke til troende, men RIP og alt det der, for jeg vet hvor dere kommer fra og spesielt hvor dere har havnet, siden jeg har bodd der i mange år allerede.

Lykke til videre folkens!

17 07 2009
fredut

Og sorry for alle leifene i forrige kommentar, sånt sømmer seg ikke i en sådan stund.

17 07 2009
fredut

Da er det vel bare å flytte RSS-en til Heidis fjerde.

18 07 2009
Heidi Fleiss

Formålet med bloggen var at den skulle bli noe helt annet enn hva den har blitt, med henspeiling til «our deathpunk life». Livet er ikke spesielt mye deathpunk lenger, men det kan jo endre seg 🙂

Hyggelig at du henger med videre, selv om jeg har store problemer med å få blogget fra jobb på «Den fjerde». Av en eller annen grunn slettes innleggene mine. *hmpf*

18 07 2009
Heidi Hopp

Når det gjelder konsertanmeldelser så drev vi aldri med det, og det er fordi jeg heller valgte å være proaktiv. «Dette kan du være med på!» i stedet for «Dette gikk du glipp av!» 🙂

Heng med, så skal du nok få en godbit eller fire fremover også!

26 07 2009
Sexy Sadie

Det var synd, for det her var en så artig blogg. Men jeg må vel bare respektere avgjørelsen som er tatt.

26 07 2009
Heidi Hopp

Vi forsvinner ikke helt da 🙂

Legg igjen en kommentar

