Heder og ære

22 01 2009

Når man sitter hjemme og bør skrive prosjektrapport, er det lett å forville seg inn i internettets shoppingfeller. I går kom jeg over en søt liten sak på ladiesroom.no, som jeg syntes så ut som noe som kunne passe både til formelle anledninger på jobben og til festligere anledninger i heimen. Dress up and dress down eller hva det heter. I går la jeg inn en ordre, og i dag fikk jeg en sms med følgende melding:

Hei Heidi. Hvis du har betalt og kan skrive ut en kvittering fra din nettbank og vise denne til oss når vi leverer, kan vi komme med kjolen din på døren i kveld 🙂 Bare si ifra på sms eller e-post

Jeg ringte dem opp fordi jeg ikke hadde fått betalingsinformasjon, og etter en liten prat ble jeg spurt «Når passer det for deg at vi kommer og leverer?». Og jaggu kom de ikke på døra med pent pakket kjole i løpet av kvelden. Brått ble ikke internetthandel så upersonlig lenger! Mannen hadde sikkert ventet mens jeg prøvde for å se om han skulle ta den med i retur hvis den ikke passet også… Hvis jeg hadde spurt om det.

Så her kommer litt helt gratis reklame, for en nettbutikk med personlig oppfølging og service uten sidestykke!

Og kjolen?


Handlinger

Information

7 responses

23 01 2009
anjaunlimited

Det finnes så utrulig mye positive folk rundt omkring

23 01 2009
trine40

Oh – den der var stilig!!!
Åh, Gud, den var lekker. Du kler den sikkert kjempegodt, har fått det for meg at du er lang og slank:)

23 01 2009
Heidi

anja: Virkelig positivt i hverdqagen! Og det som slo meg er hvor bra sånn service kan være for de som faktisk har problemer med å komme seg ut for å gå på posten. Jeg har bronkitt for tiden, så for meg var det skikkelig luksus å slippe å gå ut 🙂

Trine: takk takk. Jeg er ihvertfall ganske høy! Det fører til at midjebåndet sitter over brystkassa i stedet for midjen, men det er jeg vant til 🙂 Kjølen åpner seg også fra knappene og opp når jeg har den på, men den er fin for det! Også har jeg noen gullsko som passer perfekt til!

24 01 2009
Delirium~

Og jeg så prosjekt ENOBL akkurat i tide til å kunne si «gratulerer med dagen» ser det ut til 😀

24 01 2009
Petter Johan

Akk, denne bloggen har jeg savnet! Oppdateringsvennlighet på sitt beste! Jeg er oppdatert!

25 01 2009
~SerendipityCat~

Veldig fin kjole!!
🙂
Og artig å finne slike gode tips om nettbutikker jeg ikke har vært innom før. Takk!

3 02 2009
Lothiane

Den var fin! 😀 Også så fint med skikkelig service. 🙂

Legg igjen en kommentar